Monday 20 October 2014

Van mas is nemcsak tila :)


Ezek a kepek egyszeruen csak nagyon rosszak.Mielott le tudtam  volna  becsuletesen fenykepezni az ezust feketet  a fonoknom lenyulta.Nyugodtan  mutattam meg neki merthogy lila manias es a lila(also kep) nem is kerult a szeme ele pont azert mert akkor lenyulta volna azt. Szoval a kepek  nagyon rosszak de eloben sokkal  szebbek.Legalabbis ugy emlekszem az ezust fekete nagyon  kis szep volt :))) 
Mint mindennek ezeknek a nyaklancoknak is van  tanulsaguk : ezentul nem mutatok meg neki semmit amit keszitek :))

12 comments:

  1. Emő...mindent meg kell mutatni...majd lesz máááásik! Nagyon különleges ez a nyaklánc...mindkét színben nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  2. Beautiful! In color and style, simple and yet to explore a lot. I like it Best, Lanie

    ReplyDelete
  3. Szuper szépek, de szerintem a lila még különlegesebb! Jól jársz vele!

    ReplyDelete
  4. Nagyon ízléses és mutatós alkotások Amy! Van, hogy a kevesebb több! Nekem tetszik!

    ReplyDelete
  5. Nagyon szépeket alkottál megint !!!

    ReplyDelete
  6. Kell néha a gyors sikerélmény, és az egyszerű is lehet nagyon mutatós, mint ezek. Nagyon tetszenek!
    Egy kérdés: Ahol keresztezik a láncok egymást, ott rögzítetted őket, vagyis összekapcsoltad? Mert én úgy nézem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon egyszeru ...5 inch kasagyongy ,bogyo , 2es 3/4 inch kasagyongy , bogyo , 3 inch kasagyongy.. Ezt ketszer megcsinalod es ellenkezoleg rakod ossze oket ..Tehat ahol a 5 inch (nehari most nem tudom az hany centi )kasagyongy van a masodik sornal a rovidebbet fogod hozza es attol lesz ilyen atlos. Remelem tudtam segiteni..Egy inch 2.45cm ugy tudom

      Delete
    2. NNNa, leesett a fatantusz!! Nincs semmi összekötés, csak egy kis aszimmetria! Ilyen egyszerű ötletből milyen mutatós a végeredmény! Nagyon köszönöm Emőke, azt hiszem fel fogom ezt az ötletet használni még egyszer!!!

      Delete
  7. De nagy ötlet! Nagyon szuper mind kettő! Milyen egyszerű, és milyen jól néz ki! Lophatom az ötletet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terrmeszetesen , azert is irtam le reszletesen hogy mikeppen van fuzve :) Majd muti meg milyen lett a tied :)

      Delete
  8. Nagyon egyszerűek és mégis milyen gyönyörűek! A kevesebb néha valóban több!

    ReplyDelete
  9. Szerintem is az lesz a legjobb megoldás, ha a kész ékszereidet jó mélyen benyomod a fiókba. Igy aztán még veszélye sincs, hogy valaki lenyúlhassa.... :-)
    Nagyon szépek és mutatósak ezek a nyakláncok!

    ReplyDelete