Sunday 14 July 2013

Silver Silk from Beadsmith ( ez itt a reklam helye )



Ez a kis karkoto eletben  annyira  gyonyoru ,szornyu mennyire nem megy nekem a feher hatter.
Szoval ez a "zsinor" egy ujfajta valami ,legalabbis nalunk .Beadsmith termeke a kulonbozo elore gyartott lanc.
O az ...   http://stores.silversilkonline.com/-strse-210/Silver-Style-3mm-Round/Detail.bok.
Kicsit sem olcso de nagyon elegans kis szepseg.Lehet hozza vasarolni megfelelo kupakot amibe bevestek a SS (silver silk) monogrammot.Mindenfele szinben ,mindenfele kupakkal  lehet vasarolni , en egyenlore csak ezt a finom ezustot probaltam  ki. Egy sima kis 14mm-es Swari rivolit befoglaltam es hozzafuztem a zsinorhoz.
Barna boru hableanyokon nagyon  mutat ez az ezust kari :))

21 comments:

  1. Amy, ez a karkötő nagyon gyönyörű,még ha a háttér "szörnyű" is. Ez a láncrész egyébként miből van? Olyan, mintha ezüstháló lenne.
    Annyira szép az egész, ahogy van!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A lancresz nem mas mint egy ezustbol font vekony halo es kozepen van az amit mi WC lehuzonak hivunk :))Picike kis vasgolyocskak kepezik a belsejet.
      Megneztem az interneten ,hogy mennyibe kerul ez a fajta micsoda es rajottem hogy viszek legkozelebb egy sziket magammal a gyongyos boltba es megnezem a japan no veret ,mert nagyon ugy nez ki hogy zsido ver csorgedezik benne :)))Haromszoros aron lehet nala kapni ezeket :)

      Delete
    2. ilyen a belseje
      http://www.thehardwareemporium.co.uk/replacement-sink-plug-chain-inch-p-617.html

      Delete
  2. Csodás különlegesség....szerintem ez a gyönyörű lánc nem is igényel mást, mint ezt a szép rivoli befoglalást...eszméletlenül elegáns!

    ReplyDelete
  3. Te kis " hableány" mond hogy magadnak készítetted:))))Nagyon szép nyári darab egy szem sem siklik át felette szép feltűnő darab gondolom ez volt a cél :))))))Nagyon tetszik de még barnulnom kell hozzá :))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. igazad van Hofeherke a te böröd olyan kis halovány :)))))

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Nagyon szép az a valami, tökéletes a kristály rivolival!

    ReplyDelete
  6. Fantasztikusan tetszik! Olyan kis finom, nőies!

    ReplyDelete
  7. Mintha lebegne!! Csoda jól néz ki++++

    ReplyDelete
  8. Ez a kari egyszerűségében nagyszerű. Szerintem rajtam is jól mutatna. :) Gratulálok.

    ReplyDelete
  9. Finom, elegáns ékszer, úgy szép ahogy van, a lánchoz nem kell több!

    ReplyDelete
  10. Annyira jól néz ki, én mint ezüst rajongó, egyszerűen imádom!

    ReplyDelete
  11. Gyönyörű a lánc és a swari igazán illik hozzá! Szerintem nem csak barnáknk áll jól!!

    ReplyDelete
  12. Gyönyörű, elegáns karkötő!!! ..szuper jól néz ki ez a "lánc"!

    ReplyDelete
  13. Nagyon különleges ékszer lett, és mégis egyszerű! Imádom!

    ReplyDelete
  14. Nagyon szép, különleges és elegáns karkötö!

    ReplyDelete
  15. Gyönyörű ékszer!Tökéletes párosítás!

    ReplyDelete